mliizz

Alla inlägg den 25 januari 2011

Av Emelie Asp - 25 januari 2011 23:46

Jag är ledsen mamma.

 

Förlåt om jag inte blev den dottern du alltid velat ha.

Men tro mig, jag jobbar påre varje jävla da.

Du mamma, kolla på mig!

Växte jag upp enligt planerna?

Tycker du att jag slösar bort min tid på saker jag vill göra?

Det gör ont när du bevisar allting.

Jag försöker, tro mig

Jag vill bara göra dig stolt..

Men jag kommer aldrig bli bra nog för dig.

Jag kan inte lossas att allt är okey,

ingen kan förändra mig!

Vi tappade allt, inget varar förevigt.

Jag är ledsen men jag kan inte vara/bli perfekt.

Men nu är det försent och vi kan inte gå tillback.

Jag försöker ständigt att inte tänka på smärtan innombords.

Visste du att du brukade vara min hjälte?

Alla dagar du spänderade med mig

känns nu så jävla långt borta.

& det känns som om du inte bryr dig längre.

Inget kommer förända sakerna vi sakt.

Ingenting kommer ställa dehär till rätta igen.

Så snälla vänd mig inte ryggen.

Jag kan inte fatta att det är svårt att bara prata med dig

Men du förstår inte.

Av Emelie Asp - 25 januari 2011 22:51

Haft världens sugigaste dag idag.

Allting har gått åt helvete och jag har varit allment grinig på alla pojkarna i verkstan. Hmm.. Ångrar det lite nu faktist, det ända dom ville egentligen var ju att göra mig glad för att dom kände vibbarna och blickarna att jag var nedstämd. Men jag hatar att skratta när man är riktigt irriterad. Har ni tänkt på det? DET är det värsta som finns egentligen.. Så jag har varit riktigt elak idag och förstört det ena och det andra, bland annat så slängde jag en blomkruka på en av mina små pojkar så att det åkte i golvet i tusen delar och så gick jag därifrån. Hmm. Fittiga mig.. & ett ex antal hörselskydd, men dom jävlarna går ju aldrig sönder! Posetivt eller negativt? You tell me.


Aja, allment pissig dag, och den delar jag med mig till er i bloggen. (ni som äns läser, haha!)


Är btw inte riktigt ute efter kändisskapet, bara grejen med att få skriva av sig och tycka och tänka precis vad man vill. Denna blogg är ingen allmen blogg utan en sorts dagbok. Så ni som inte tillhör min värld - KAN DRA ;)

Presentation


Välkommen hit, jag är en tjej som bor just nu i hallstavik i min första lägenhet med mina två älsklingar justice och qiera som är två underbara chihuahuor. Jag tränar mig själv varje dag för att bli bättre på chihuahuarasen och här kommer ni få läsa om de

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23
24
25 26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards