mliizz

Alla inlägg under augusti 2012

Av Emelie Asp - 12 augusti 2012 15:13

                                               

Av Emelie Asp - 8 augusti 2012 00:58

fick för ett tag sen hem massor med nya geleer och ska även testa på ett nytt märke som troligen är bättre än mitt gamla märke, och än så länge tycker jag om geleerna och dem påminner mycket om mitt gamla märke, varför jag bytte var mest för att burkarna läckte som soll...inge kul... men nu ska det förhoppningssvis bli ändring!! håller på att lägga en till order nu igen..shoppaholic som jag är..haha, det blir iallafall en gele som ger ett pärlmoskimmer, as snyggt att piffa till vanliga franska med, även en ny make-up gel, en till finish gel, massa filar, tippar, en stor väska där lampa och allt får plats, en till uv-lampa, en skrivbordslampa, penslar och lite annat smått och gott :) längtar tills denna beställning annländer!!


sedan måste jag berätta om naglarna jag gjorde på min annars "bara franska naglar"-mamma, som faktiskt slog på stort idag med grön glitter fejdning och massor med emelie konst på naglarna!!! VART SKA JAG RITA KORSET????? sedan sa hon att hon var sugen på stilettos ifall hon kunde jobba med dem *tappar hackan*, kanske kan övertala henne till det nästa gång ;) dom går ju faktiskt att göra ganska korta:)

Av Emelie Asp - 2 augusti 2012 22:09

Jag lyckades övertala mim vän tina att göra stiletto naglar!!! & jag är så grymt nöjd med dom!

Presentation


Välkommen hit, jag är en tjej som bor just nu i hallstavik i min första lägenhet med mina två älsklingar justice och qiera som är två underbara chihuahuor. Jag tränar mig själv varje dag för att bli bättre på chihuahuarasen och här kommer ni få läsa om de

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards