mliizz

Alla inlägg under maj 2012

Av Emelie Asp - 29 maj 2012 17:35

du var min bästa vän..

du var min bästa vän i hela världen..

du var min bästa vän i hela världen att jag kunde dö för dig..

 

Jag fattar inte hur du idag kan stå och ljuga mig rakt upp i ansiktet så jävla hårt.. jag skulle aldrig göra det, ALDRIG! även om vi blev fiender... jag fattar inte, går inte "ljuga" in i den kategorin som du var helt imot, eller kände jag dig inte alls under dessa 5 år vi har varit bästa vänner? det känns som om du är en helt annan person, att jag aldrig känt dig.. Jag fattar inte överhuvudtaget hur du kan göra något sådant? jag skulle inte äns göra detta mot min värsta ovän.. jag har fått så jävla överhuvudet nog av dig och din jävla falskhet.. det känns så jävla tungt... jag fattar verkligen inte.. fattar du inte att det är i hallsta vi bor?! allt man gör kommer alltid ut, och nu när jag har hört sanningen av flera personer från olika håll i hallsta så är det ju en sanning.. det betyder att du är en så fruktansvärt elak människa som inte tänker på andra än dig själv.. jag vill så jävla gärna ge igen på din bil också, precis lika som du gjorde mot min, men vet du vad? vet du hur jag tänker? DU ÄR INTE VÄRD DET! du kommer inte ha råd med dem skadorna, och skulle du fråga om det var jag skulle jag erkänna, för jag är ingen som ljuger föredetta vänner upp i ansiktet! Men jag vill inte ha att göra med din avundsjuka att göra, låt mig vara! jag är bättre än dig, och det har du bevisat nu..


att jag aldrig såg att du skrek falskhet.. varför lyssnade jag inte på alla ? alla som sa att du var falsk!


När du sa till mig att det inte var du så trodde jag dig.. fyfan vilken idiot jag var.. men vet du vad? jag tänker inte lägga mig i ditt liv som du försöker styra mitt.. rör inte mina grejer och kolla inte äns åt mitt håll, för jag vill aldrig mer ha med dig att göra, NÅGONSIN!  jag tror på karma, detta kommer komma tillbaka någon gång i ditt patetiska liv.. du är vänskapens motsvarighet.
 

Du var så stor för mig att jag skulle kunna dö för dig en gång i tiden..

ha, det är du som förlorar.. jag förlorar inget, jag vinner!

Av Emelie Asp - 25 maj 2012 14:26

vill ni ha lite tips på vilka nagelbloggar jag följer?

här kommmer dem


http://mimmiemilia.blogg.se/ &  http://lackat.blogg.se/

två riktigt duktiga tjejer som ska gå dendär utbildningen inom gele som jag vill göra, så jag följer dem igenom deras resa dit, kolla in ni också vettja :)

Av Emelie Asp - 25 maj 2012 14:00

här är nya glittret som jag köpt in!

Dem är underbara!! kommer passa perfekt till studentnaglarna!

vilket tycker  ni var snyggast?

 

bilden gör inte glittret rättvisa då det är myyyycket glittrigare i verkligheten!

Av Emelie Asp - 25 maj 2012 13:48

vad kan detta vara..?

 

mitt paket från nded!!! som jag längtat!!

massa nya filar, 3 olika nagelbandsoljor, massa nytt glitter, 4 geler, var av 3 är genomskinliga och en franskvit, några nya buffrar, några små 3 ml´s burkar att blanda glittret i, en penselrengöring, en "påskyndar torkprosessen hos nagelack"-sprej, ett hjul fyrkantiga strassstenar, vita tippar och lite sånna grejer! stor lust att fixa om mina naglar nu, haha :) kommer lite bilder på det nya glittret också ;)

Av Emelie Asp - 24 maj 2012 23:30

plus hennes andra låt "flytta på dig".


godnatt på er där ute, imorgon ska jag till skolan och lämna in dom sista uppgifterna någonsin... känns weeird.. heja mig iallafall :) kraaaaaaaaaam

Av Emelie Asp - 24 maj 2012 17:02

jag gick till brevlådan och gissa vad jag hittade`? mina akrylfärger som jag beställt! så jag var bara tvungen att testa måla lite, och ena blev jag ganska nöjd med, men den andra ser bara ut som kladd ;) see for you self!


   


den sista bilden är jag som sagt ganska nöjd med men den som ska föreställa rosor... inte så mycket, det ska allst föreställa rosorna från videon under.. och nu har jag kommit fram till att jag behöver mindre penslar, så jag får hoppas på att någon av dom 7 penslarna jag beställt är mindre ;)

Av Emelie Asp - 24 maj 2012 14:02

jag köpte mallar för ca en månad sen för att jag tänkt bygga med det såsmåning om då det är mycket hälsosammare för din naturliga nagel än en tipp. men när jag skulle testa detta på en kompis precis när jag fick dem blev det inte alls bra, men nu har jag hittat en bra video (efter att ha sökt runt på youtube som en galning) där hon bygger med gele och mallar, och även där hon bygger ut nagelbädden, riktigt inpirerande, dock har jag andra mallar än dom som visas i videon, men men, jag SKA kunna detta tillslut :)


Av Emelie Asp - 24 maj 2012 14:00

en till väldigt bra video som visar riktigt coola on stroke blommor :)


Presentation


Välkommen hit, jag är en tjej som bor just nu i hallstavik i min första lägenhet med mina två älsklingar justice och qiera som är två underbara chihuahuor. Jag tränar mig själv varje dag för att bli bättre på chihuahuarasen och här kommer ni få läsa om de

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards