mliizz

Alla inlägg under mars 2011

Av Emelie Asp - 25 mars 2011 15:05

Jag hatar att må såhär, jag hatar att det går ut över dig, jag hatar att jag får dig må sådär, jag hatar att allt kommer tillbaka ut över mig..


Det är som en ond cirkel, när jag mår dåligt, mår du dåligt och sen mår jag ännu sämre när det går ut över mig. Jag vill verkligen, för tro mig, jag vill.. jag vill göra dig lycklig, men inget jag gör fungerar... Den ända utvägen jag ser är att jag får flytta. För ingen av oss orkar dehär längre. För då blir ingen arg och låter det gå ut på den andres bekostnad. Jag älskar dig, det måste du veta, över allt annat, men dehär funkar inte längre, och inte våra lösningar heller, eftersom vi har samma lösningar hela tiden så går det inte längre. Vi måste komma på något nytt, och det ända jag tror är en bra lösning är att jag flyttar. Snälla, du måste försöka överväga det, att hjälpa mig är att hjälpa dig. kallhyran på holmenskåken gick på lite mindre än 3000 kr, det är ju ungefär vad du lägger ut på mig under en månads tid,och så får jag leva på studiebidraget, Plus att då kan Robin och jojje kanske sova där ibland när dom ska till skolan och så. Det skulle bli billigare i längden, för då slipper du hämta mig i hallsta hela tiden, vilket det är ett jävla gnäll om hela tiden! Och klarar jag det eller inte, det vet man aldrig, men klarar jag det inte så vet jag det och kommer förmodligen inte betemig som jag gör efter det. Det kommer nog bli en tankeställare isåfall, för mamma, jag behöver dehär, snälla! För hela familjens skull..


Jag älskar dig.. 

Av Emelie Asp - 24 mars 2011 18:04

Det är verkligen super kul..

Jag mår toppen bra..

otroligt så bra jag mår...

aldrig mått såhär superduper bra..

Fortsätt ljuga Emelie, det kanske fungerar..

 

Allt kommer gå åt helvete, allt som inte redan har gått åt helvete kommer gå åt helvete, jag bara vet de, jag känner det.  Jag orkar inte hoppas på lycka och kärlek längre. Allt bara känns så värdelöst. Varför ska jag hoppas och alltid bli krossad av allt istället för att ha inställningen att allt kommer gå åt helvete så kanske det är något som inte gör det så kommer jag bli storm lycklig av den lilla grejen. Vad ska jag göra? Jag har fan provat allt. Jag orkar inte hoppas på hoppet längre.. Och ingenting hittils har motbevisat mitt citat "allt kommer gå åt helvete".

 

Mamma tål inte att se mig längre, hon mår dåligt i närheten av mig och det är hennes egna citat. Jag mår dåligt över att må piss och att äns se på mig. Jag vill bara göra henne en tjänst och skaffa mig ett jobb så fort som möjligt och sedan flytta här ifrån.


 

Av Emelie Asp - 22 mars 2011 18:15

Grymt tacksam över att våren är här just nu. Liten strimla av värme,lycka och livsglöd bubblar upp inom mig just nu. Tog en lång PW i vårens varma sol, det är så skönt när det är stark sol och spöregn samtidigt, HÖG-mysnivå. På rasterna i skolan tog vi kaffekopparna ut och satte oss i solen allihop. Grymt skönt!


Jag har bestämt att det kommer bli 45 minuter crosstrainer varje dag från och med idag. Kommer kolla på film eller liknande när jag står och cyklar på dendär. Därför kommer jag inte tänka så jätte mycket på dieten. Där imot har jag helt slutat med potatis, pasta och ris, vilket jag inte kommer äta alls. Sen tänkte jag även att det mjuka brödet har sätt sina bästa dagar och ingen läsk heller bara bubbelvatten (så som loka, ramlösa m.m), så då blir det knäckebröd istället. Mycket nyttigare och godare. Så nu blire någon stort köttbit och ugnsgratinerade morötter med bea och någon sorts sallad.

 

(Verkstads looken för idag)

Kyss

Av Emelie Asp - 21 mars 2011 19:43

  Shut the fucking pain away.

I dont wanna deal with it anymore.

Pretty eyes, pretty smile but never looked så damn low.


Nu ska jag gå och mecka ihop min crosstrainer och sen ta en åktur.

Sen duschen, och sen sängen, slutkörd!


Fuck this skit, im done!

Av Emelie Asp - 21 mars 2011 17:01

Skiter i den här jävla dieten nu, allt går ändå åt pipsvängen. Absolut att jag inte tänker börja äta skit nu, jag kommer inte äta pasta, potatis och bröd om jag absolut inte måste. Men det funkar inte längre, jag måste få äta i skolan. Jag ska även plugga in crosstrainern idag. Så nu blir det 45 minuter varje dag på den jäveln och nyttig mat.


Det är vår.

vårkänslorna bryter in.

Våren förknippas med kärlek...

Kan allt återgå till vinterns kalla mörker igen?


Älskar att hata kärleken, som förövrigt hatar mig tillbaka,

som jag egentligen hatar att jag älskar..

Av Emelie Asp - 21 mars 2011 00:33

Åh vad jag hatar allting som händer runt mig just nu, jag hatar allt, varje ting, allt som andas, allt med lungor, allt med betydelse har ingen betydelse för mig längre, det är iallafall så jag VILL ha de.


Man behöver vara två för att vara lycklig, lyckan kommer aldrig ensam, den måste delas med två hjärtan föratt bli helt. När kommer jag hitta den? När kommer jag få smaka den söta smaken av lycka och kärlek?När är det min tur att glänsa? Hur länge ska man behöva leta och lida innan man mår bra? Leta efter lyckaär inte änkelt, sånt ser man bara i andra, men hur fan ska den kunna komma till mig? Nej, jag behöver ingen kille för att bli lycklig, jag vill bara må bra,.... jag vill bli ...lycklig..Vad har jag gjort för att inte förtjäna de? Vem fan har jag sårat så högt som gör att jag inte får vara lycklig?Vem har skadas mer än jag har gjort för att inte få känna det mer än i högt 2 dagar innan allt rasar åter?


"Faan faan faan, det skulle vara du."

Av Emelie Asp - 8 mars 2011 19:20

Jag har världens bästa pappa!

För vet ni vad? Han har gett mig pengar till mitt nail hair!! Hur snällt är inte det? Jag är otroligt tacksam för jag har länge velat göra det, men jag har aldrig haft råd, men nu i helgen ska det äntligen ske!!!!!!


För alla er som inte vet vad nail hair är så är det slingor med äkta hår som man sätter fast med hjälp av vaxbitar i sitt riktiga hår och kan sitta i flera flera månader om man sköter det :) UNDERBART! (se bild)

  

Så i helgen ska jag sätta i det!

Sen blir det även att min kompis ska göra akryl naglar på mig, om hon kan, lovely :)

Av Emelie Asp - 7 mars 2011 17:55

...om pengar hela jävla tiden!

 

Nu jävlar har jag tagit tag i CV:t, kanske behövs finslipas men det är iallafall skrivet nu. Nu har jag det svåraste kvar, det persoliga brevet.. Vad ska man skriva ? Hur ska man uttrycka sig ? Det är så svårt.. Jag har läst en massor om just CV:n och personliga brev på internett nu, men alla får det att låta som om det bara är att skriva om sina egenskaper, kunskaper och fritidsintressen precis som om det vore a pice of cake...


Nöjd nu? Är du nöjd nu mamma?

Nu när jag äntligen ska skicka ut lite ansökningar? Men om jag inte får något helgjobb så tycker jag inte att du ska klaga längre! Det är ett himla tjat varje gång jag ber om något, "SKAFFA ETT JOBB" eller "MEN JAG KAN GÖRA DET FÖR JAG TJÄNAR EGNA PENGAR". Denhär gången ska jag fan visa att jag visst försöker! LESS LESS LESS!

Presentation


Välkommen hit, jag är en tjej som bor just nu i hallstavik i min första lägenhet med mina två älsklingar justice och qiera som är två underbara chihuahuor. Jag tränar mig själv varje dag för att bli bättre på chihuahuarasen och här kommer ni få läsa om de

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards