mliizz

Alla inlägg under mars 2012

Av Emelie Asp - 19 mars 2012 16:21

Jag vet inte hur detta ska sluta.. speciellt nu när jag ska börja jobba och tjäna MASSOR med pengar. Då kommer jag bli shoppaholic på heltid. (Just nu är jag bara det när jag använder en fungerande dator)

 

det har helklickats lite sånna här till mina naglar :)

Av Emelie Asp - 19 mars 2012 16:17

 

två olika nyanser i blått och en benvit/vit färg :)

 
Av Emelie Asp - 15 mars 2012 08:42

Jag fick något ryck i helgen och testade att göra munkar, och det blev kanon gott! Det var super enkelt att göra och mina munkar blev otroligt snygga och mycket godare än dom på ica! Man fick lite marknadskänsla över dom där man stod där och friterade och sedan dränkte dom i socker och åt dom varma... ruskigt gott! Det här är något jag tycker ni ska prova där hemma!

 


Av Emelie Asp - 15 mars 2012 08:31

      detta är mina nuvarande, på dessa har jag inga tippar utan bara min naturliga nagel eftersom jag tycker att det är roligare att ha sina vanliga naglar och bara förstärka dem istället för en massa tippar som sliter otroligt mycket på sin nagel, så nu hoppas jag att dom växer lite tills nästa gång jag gör om dom, så att jag har lite längd att jobba med, och det blir väl om några/någon vecka då jag gjorde dessa väldigt slarvigt (fy på mig) så på några av naglarna har det börjat släppa i hörnen på... inte bra!

Men det var allt för mig för denna gång, kram !

 

Presentation


Välkommen hit, jag är en tjej som bor just nu i hallstavik i min första lägenhet med mina två älsklingar justice och qiera som är två underbara chihuahuor. Jag tränar mig själv varje dag för att bli bättre på chihuahuarasen och här kommer ni få läsa om de

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards