mliizz

Alla inlägg den 1 mars 2011

Av Emelie Asp - 1 mars 2011 19:02

Som ni kanske vet (?) så var jag i vemdalen i helgen, skiiit det var galet kul! 4 brudar och en massa alkohol! & självklart pojkar, hihi! Helt sjukt kul!

Nog om det.


När jag kom hem i söndags från Vemdalen så åkte jag direkt till Arlanda med Qiera och pakning och checkade in oss på ett flyg till Ume och så söt som Qiera är så flörtade hon till sig en gratis billjet. HAHA! Grymt kul, det lönar sig att ha en liten söt hund ;) När vi landar i Ume så blir jag hämtad av Mormor och morfar som jag sedan åker med till Röbeck och sover hos dem. Efter en mysig dag därpå så ringer min kära kusin och tvingar mig att komma till honom och följa med honom till skolan dagen därpå. Sure, tänkte jag, så jag tog mitt pick och pack och gick över till dem. Qiera gjorde sig hemmasatt på engång eftersom dom har två katter och en hund så nu är hon bäst homies med dom, haha!


Filips skola sög, inte på det sättet ni tror nu att jag menar men allså det fanns inte en ända söt tjej ELLER en ÄNDA fin, söt elller snygg pojke!? Vad är det med Umeå lixom? Och då har jag ändå sätt över 500 elever idag! Helt sjukt, alla killar måste ju ha tyckt att jag var den snyggaste tjejen där, ever! Och ändå så har jag noll självförtroende! Men skiiit, tjejerna allså.. IUE! Sorry umeås befolkning, men life sucks! Efter en "hård" skoldag så vandrade jag och Fluppen (min kusin) ner till stan där jag gjorde ett kap på ett par militärgröna covers för 100 kr. Måste nu bara hitta en jacka i den färgen.. hmm.. Eller en halsduk. Kan bli svårt!


Ringde även min farmor&farfar idag och bokade in en träff med dem, så imorgon blir jag upphämtad här i Röbeck vid 1 snåret och sedan blir en kinamats lunch, mums! HÖG-MYSNIVÅ! *Efter det när dom har lämnat av mig ska jag och Fluppen dra på stan då han ska köpa skor och ett par jeans och jag tänke kolla mig runt i affärer jag med och unna mig något mer, thihi! Även på Torsdag så har jag och Moster bokat in att vi ska ta oss en liten shopping dag och då förhoppningsvis kan hon betala en jacka till mig som en försenad födelsedagspresent, som hon lovade mig idag :)


Det var väl allt från mig just nu, nu ska jag fortsätta vänta på att Fluppen ska komma hem så att vi kan hitta på något trevligt! Svejs!

Presentation


Välkommen hit, jag är en tjej som bor just nu i hallstavik i min första lägenhet med mina två älsklingar justice och qiera som är två underbara chihuahuor. Jag tränar mig själv varje dag för att bli bättre på chihuahuarasen och här kommer ni få läsa om de

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards