mliizz

Alla inlägg den 5 januari 2011

Av Emelie Asp - 5 januari 2011 17:16

Nu när jag kommer få pengar av min pappa är det några grejer jag skulle vilja göra. Bland annat så skulle jag vilja tatuera mig, (bara en liten tatuering som kanske kostar 500). Eller köpa en (tror att det är fejk) även om sidan säger att jackorna är från USA och att det är äkta canada goose jackor bara att dom har några skönhetsfel (tex, stygn fel osv), jag bryr mig inte, jag tycker dom fejkade jackorna är snyggare, finare och större vit päls osv. och då kan jag köpa en jacka för 800 kr eller så vill jag köpa "gå ner i vikt"-tabbletter. Ett paket med två stycken olika kappslar som gör olika saker, en ger mig energi och en sätter igång fettförbränningen, och så får man med en skiva på köpet (hypnosskiva) kan kanske funka? och sen får man något mineraltillskott på köptet också, antingen några kappslar fiskleverolja eller blåbärspiller. jag är inne på blåbärspillerna eftersom att dom tror att blåbär är skit bra på något sätt :)


Aja nu ska jag äta lite vit kykling med salad :)

Presentation


Välkommen hit, jag är en tjej som bor just nu i hallstavik i min första lägenhet med mina två älsklingar justice och qiera som är två underbara chihuahuor. Jag tränar mig själv varje dag för att bli bättre på chihuahuarasen och här kommer ni få läsa om de

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23
24
25 26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards