mliizz

Alla inlägg den 17 januari 2011

Av Emelie Asp - 17 januari 2011 18:40

shit, jag är i stooort behov av en pojkvän. Börjar på tippen bli desperat. INTE BRA! Grejen är att jag har ett stort urval av killar, men jag hittar alltid massa jävla fel på dom. Ska man bara se bort från dom felen eller ska man skrota killen? Jag vill alltid ha det omöjliga!


Jag kollar runt överallt och det ända jag ser är par! Är jag verkligen så ful? Eller så elak för att få min drömprins? you tell me..


  


Av Emelie Asp - 17 januari 2011 18:33

Japp..Går in på min andra vecka på min LCHF diet. (low caleri, high fat) Allså, inge vitt (potatis, bröd, pasta osv.) Men tyvärr så fuskade jag i helgen med lite chips, but im back on the track igen nu :)


Idag blev det sallad, när rästen av familjen åt korv och hemmagjord potatismos.


Salladen bestod av:

Sallad, gurka, minitomater, avocado, tonfisk & sötpaprika. Även massa vitlökssås (vilket jag får äta) Synd och klaga. Det är faktiskt riktigt gott! (se bild)

  


Även kört 60 minuter på gymmet idag. Spydde för att jag pressade mig förhårt. hmm.. Jag har däremot för mig att det är bra? Har hört det på Biggest loser någon gång ! Haha!

Presentation


Välkommen hit, jag är en tjej som bor just nu i hallstavik i min första lägenhet med mina två älsklingar justice och qiera som är två underbara chihuahuor. Jag tränar mig själv varje dag för att bli bättre på chihuahuarasen och här kommer ni få läsa om de

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23
24
25 26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards