mliizz

Direktlänk till inlägg 25 januari 2011

im not perfekt!

Av Emelie Asp - 25 januari 2011 23:46

Jag är ledsen mamma.

 

Förlåt om jag inte blev den dottern du alltid velat ha.

Men tro mig, jag jobbar påre varje jävla da.

Du mamma, kolla på mig!

Växte jag upp enligt planerna?

Tycker du att jag slösar bort min tid på saker jag vill göra?

Det gör ont när du bevisar allting.

Jag försöker, tro mig

Jag vill bara göra dig stolt..

Men jag kommer aldrig bli bra nog för dig.

Jag kan inte lossas att allt är okey,

ingen kan förändra mig!

Vi tappade allt, inget varar förevigt.

Jag är ledsen men jag kan inte vara/bli perfekt.

Men nu är det försent och vi kan inte gå tillback.

Jag försöker ständigt att inte tänka på smärtan innombords.

Visste du att du brukade vara min hjälte?

Alla dagar du spänderade med mig

känns nu så jävla långt borta.

& det känns som om du inte bryr dig längre.

Inget kommer förända sakerna vi sakt.

Ingenting kommer ställa dehär till rätta igen.

Så snälla vänd mig inte ryggen.

Jag kan inte fatta att det är svårt att bara prata med dig

Men du förstår inte.

 
 
Ingen bild

Mamma

27 januari 2011 09:34

Du är den dottern jag vill ha och kommer alltid att vara det! Det jag säger som du tycker är helt korkat: Jag älskar dig men hatar ditt beteende! Är inte en lögn som du kanske kan tro! Ibland har man bra dagar och ibland dåliga... Även jag har det... Det måste du komma ihåg. Jag försöker säga det till dig så att du vet, men du har svårigheter att säga till mig när du har en dålig dag, det kan vara bra att veta, och vi har pratat om det tidigare.
Du kommer alltid att vara det underbaraste och bästa jag vet i hela världen! (även om du inte tror det) Och jag är OTROLIGT stolt över dig! Du är bäst när det gäller, du skulle kunna vara bäst även när det inte gäller... Vi tappade mycket men inte allt, och inget är försent för att ändras!
Saknar tiden då vi gjorde allt tillsammans, men jag vet att du har ditt liv och dina kompisar, så ja, saker ändras, men vi har ju de stunderna ibland, det känns bara OTROLIGT sällan, men vi har ju jätteroligt de gångerna.
Jag kommer ALDRIG att vända ryggen till dig!
Du är min hjälte! Min älskade semlan...

Emelie Asp

29 januari 2011 16:13

Jag älskar dig.. Otroligt..

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie Asp - 22 januari 2013 16:05

syndade lite i morse då jag tog två pannkakor till frukost med hallonsylt och grädde. dock är det inte allt för farligt, det är bara mjölet i pannkakan och sockeret i sylten som är ajjabajja. Ska till gymmet ikväll också, tänkte börja laga mat här ho...

Av Emelie Asp - 22 januari 2013 01:59


tänkte uppdatera er om vad som händer, i går så var jag på spinning igen, och det börjar bli riktigt kul efter andra gången, önskar sååå att dem hade spinning mer än två gånger i veckan, menmen, kommer vara upptagen med det två dagar i veckan iaf, vi...

Av Emelie Asp - 19 januari 2013 15:41

Nu är jag less, less på att vara fet, less på att inte ha någon ork, och less för att jag inte kan se mig i spegeln lägre och lycka att "shit nu ser jag bra ut" ifall jag fixat mig. Har kännt så en gång i tiden, för många år sedan. Nu känns det inte ...

Av Emelie Asp - 27 oktober 2012 16:17

jag håller på att tappa greppet om livet.. ibland känner jag bara för att släppa allt och ge upp,jag orkar inte kämpa för något som aldrig ger mig en paous. jag har haft flera bästavänner det senaste året som nu knappt finns i mitt liv.. senaste har ...

Av Emelie Asp - 30 september 2012 15:05

jag är ledsen hörrni, jag har varit värdelös att uppdatera, men det tar jag igen nu, här kommer massor med bilder på naglar som gjorts.                                   ...

Presentation


Välkommen hit, jag är en tjej som bor just nu i hallstavik i min första lägenhet med mina två älsklingar justice och qiera som är två underbara chihuahuor. Jag tränar mig själv varje dag för att bli bättre på chihuahuarasen och här kommer ni få läsa om de

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23
24
25 26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards