mliizz

Alla inlägg den 11 april 2011

Av Emelie Asp - 11 april 2011 19:19

  

 -you can't break a broken heart.

Av Emelie Asp - 11 april 2011 18:46

Via sms för en liten stund sen.

Emelie - Jag är hungrig, vill ha mat NUU!!!

Mamma - jaaaaa..

Emelie - NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!1

Av Emelie Asp - 11 april 2011 16:37

Myyys! Det har verkligen varit vår idag! Riktigt varm och behagligt ute! Igår använde jag även sommarskor för första gången iår (ballerina skor). Det blev en sån sommar känsla bara det! Tog en promenad på 35 minuter i vårsolens värmande skén så nu har jag det avbockat för idag. Vad ska frun hitta på med då?


Oiera.. Dräktig ?!

 Jag har även mätt Qiera över mage och revben (Revben - 31-32 cm, mage - 26 cm) så nu får vi se om det blir någon skillnad om en vecka från och med idag! Funderar även på att kolla upp hur mycket en vetrinärundersökning på henne (alltså ultra-ljud) skulle kosta hos min vetrinär Anneli. Så får vi ett säkert besked om hon är dräktig eller ej. Men igår verkade det verkligen som att hon hade morgon-illamående för hon lyckades nästa spy ner matte inte bara en gång, utan två gånger! Det är faktist hennes första tecken på att det inte riktigt står rätt till i hennes lilla kropp. Hon är fortfarande i vecka 4, dock är det bara två dagar kvar tills hon går in i vecka 5 då hennes mage ska växa sig stor och tjock! Vecka fem är nog den mest spännande veckan än sålänge, självklart längtar jag till vecka sju också eftersom det är så valparna börjar röra sig där inne. Men vecka fem är så nära nu och det är då dom verkliga stora teckena kommer, magväxt, bröst förstorning, illa-mående, matvägran osv. Nu tycker ju jag att Qiera har varit väldigt efterbeliven i detta eftersom hon inte börjat må illa fören i vecka 4 när det egentligen ska vara vecka 3 och 5 men men. Vi får väl se vad som komma skall. Ska iallafall kolla upp dehär med ultra ljudet och är det inte allt för dyrt så blir det nog ett sånt iallafall :)

 

Kram Emelie

Av Emelie Asp - 11 april 2011 00:33

Här kommer bevis ett :

Hon kan ragga till sig (och har) raggat till sig gratis biljetter på flyget.


Bevis två:

Hon var med på mammas besiktning av bilen då den gick igenom utan anmärkning. Vilket den inte borde gjort eftersom mammas sambo hade glömt sätta dit en stång som ska hålla ihop bakhjulena.. märkligt. Antingen en väldigt dåligt erfaren besiktnings gubbe som inte hade koll eller världens sötaste hund. Jag gissar på alltinativ två.



Presentation


Välkommen hit, jag är en tjej som bor just nu i hallstavik i min första lägenhet med mina två älsklingar justice och qiera som är två underbara chihuahuor. Jag tränar mig själv varje dag för att bli bättre på chihuahuarasen och här kommer ni få läsa om de

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards