mliizz

Alla inlägg den 4 april 2011

Av Emelie Asp - 4 april 2011 20:13

Nu är det verkligen vår ute! Första fjärilen flög förbi mig och Eldir när vi var ute och red idag, nu är det vår påriktigt! Men nog om det.


Jag står mitt i ett dilemma, känner mig så jävla kluven. Fan! Hur ska jag göra? Ska jag börja räkna kcal eller ska jag fortsätta med LCHF eller ska jag börja följa GI? HJÄLP MIG! Jag vill ju fortsätta enligt LCHF men det känns så himla jobbigt och det blir så enformigt efter ett tag. Grymt svårt. & tråkigt, eftersom jag får jämt stå och laga min egen mat, och bla bla blaah. Men det lutar åt en sorts "lchf-style" fast med Emelie regler! Jag får äta frukt & nötter! Annars kommer jag dö, något måste jag kunna få äta lixom! Kanske knäckebrö också :) Det gillar jag. Whatever, vi får väl se. Idag har jag iaf ätit:


Frukost: Kaffe

Lunch: sallad

Middag: Lax,sallad och ugnsmorötter med vitlökssås.

Presentation


Välkommen hit, jag är en tjej som bor just nu i hallstavik i min första lägenhet med mina två älsklingar justice och qiera som är två underbara chihuahuor. Jag tränar mig själv varje dag för att bli bättre på chihuahuarasen och här kommer ni få läsa om de

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards