mliizz

Alla inlägg den 3 april 2011

Av Emelie Asp - 3 april 2011 21:22

Idag är Qieras 18:de dygn. Om hon nu är dräktig så är det mååånga dygn som återstår. Jag hoppas så mycket att jag blir illamående.. Vad är det för fel på mig? Kan det vara för att det handlar om min lilla bebis? Jag vet inte hur länge jag har drömt om att få föda upp min första kull med små hundbebisar. Otroligt många år, och förmodligen är det därför jag är så förhoppningsfull att hon ska ha bebisar.. Kan inte behärska mig, vill veta nu. Vill att hon ska visa något tecken som är tvärsäkert. Hmm.. Men om jag kommer ihåg rätt så är det i vecka 5 som magen börjar växa. Det är grymt långt dit, usch! Det är allså 17 dagar kvar..


Ni kommer allså få följa med på våran resa från början till slut.*förhoppningsvis*


JAAAAAAAAAAA :D

Vet ni vad jag såg nyss? Att Akilles luktade på qiera och tänkte hoppa upp på henne! Kan det vara ett tecken? För enligt fakta så ska en dräktig hund vara lika intressant för en han hund som en tik som löper. HOPPAS HOPPAS!


 

Orolig matte som räknar dagarna.

Presentation


Välkommen hit, jag är en tjej som bor just nu i hallstavik i min första lägenhet med mina två älsklingar justice och qiera som är två underbara chihuahuor. Jag tränar mig själv varje dag för att bli bättre på chihuahuarasen och här kommer ni få läsa om de

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards