mliizz

Alla inlägg den 4 februari 2011

Av Emelie Asp - 4 februari 2011 16:28

Nu har jag hittat på en sallad som jag äääälsskaaaaaaaar, den är så grymt god, nyttig och hot!

Det ser förjävla äkligt ut. Men utsidan kan lura!

Innehåll:

Gurka

Sallad

Mini tomater (godast)

räkor

crem fresh med cilli smak

och keso med cilli och paprika smak


Mixa och njut!

Om du är en sån som älskar när det bränner på läpparna och bränner allra längst ner i halsen för att det är stark är detta skiiiiit gott! Ätit det i tre dagar i rad nu. Testa! Man blir dundermätt och det starka sätter igång fettförbränningen! UNDERBART!  

Presentation


Välkommen hit, jag är en tjej som bor just nu i hallstavik i min första lägenhet med mina två älsklingar justice och qiera som är två underbara chihuahuor. Jag tränar mig själv varje dag för att bli bättre på chihuahuarasen och här kommer ni få läsa om de

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards