mliizz

Alla inlägg den 2 februari 2011

Av Emelie Asp - 2 februari 2011 19:02

Spyr på dehär snart bokstavligen.. Efter dieten kommer jag aldrig kunna äta sallad längre, mår illa när jag måste äta samma skit dag in och dag ut. Självklart finns det ju mer saker att äta inom LCHF men jag vet inte om jag vågar.. Kan knappt trycka i mig ett tuggummi utan att kolla innehållsförpakningen. (och det får jag inte btw, för det är typ en gummigägga med socker överdrag) Jag får inte äns äta frukt.. Men jag hänger kvar och hoppas på att det kanske dyker upp något vettigt bra recept på nätet.


Idag har jag ätit:

Frukost: Ett ägg och kaffe (svart)

Lunch : lite sallad (kunde inte äta något dom serverades, det var bara pasta rätter!!)

Fika: Kaffe

Middag: En kykling filé med sallad (gurka/avokado/tomat) och philadelphia och bea.


Utöver det: Kanske 10 nötter som jag kom fram till att jag inte får äta och en flaska Aqua vatten.


Imorgon blire nog en laxfile och självklart... sallad. Överaskad? hmm.. Aja, nu ska jag typ hoppa in i handfatet och tvätta av mig sminket (eftersom jag har börjat bli beroende av att duscha så får jag inte göra det nu..) Vem vet om jag klarar det. Älskar att duscha, vilket inte är bra att göra minst en gång om dagen.. Sen ska jag läsa ut min bok tror jag. Tre kapitel kvar, såå spännande! Ciao sålänge.

Av Emelie Asp - 2 februari 2011 17:36

OMG!

Jag är sååå fucking beroende av han och hans beröring att jag nästan blir grinig när han inte rör mig. Tex. som idag, visst, det var lite smekning här och där, men inte alls lika mycket som igår och iförrigår. Jag bara vill ha han!! NU! Hela jag blir helt varm och bubblig när jag får honom att lee, när han småretas med mig, egentligen bara av att han äns kollar på mig gör mig hel! Faan Gud, don't mess this upp for me right now! Bara ge mig honom! Jag kommer bli psykiskt stöööörd om jag inte får honom! Han måste bli kär i mig, annars vet jag inte vad jag gör! Snälla, såå snälla, ge mig ett långt och lyckligt förhållande med den killen! Asso, jag fattar nog inte själv, jag är helt uppe i de blå när han rör mig, och när han kliver in i rummet gör det hela min dag, när han kollar på mig med sina isknallblåa ögon smälter hela jag.. Nu när jag för en gångs skull har blivit kär igen så snälla ge mig han! Hörde ni? Jag är fett kär! Jag bara väntar på att han ska ta nästa steg. Take the next step, im ready!


When he takes my hand i go craaaaaaaaaaazy!

Presentation


Välkommen hit, jag är en tjej som bor just nu i hallstavik i min första lägenhet med mina två älsklingar justice och qiera som är två underbara chihuahuor. Jag tränar mig själv varje dag för att bli bättre på chihuahuarasen och här kommer ni få läsa om de

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards