mliizz

Alla inlägg den 1 februari 2011

Av Emelie Asp - 1 februari 2011 16:51

Shoppade lite igår, jag ska köpa lite underkläder och skiit på torsdag också.

 

Underbart bra serum, bara 99:- på Åhlens, gör verkligen underverk!

Aussie är ett balsam från australien, som ska vara skiit bra för håret. Och jag kan inte annat än att hålla med, det räkte med en liten klick till mitt långa hår och nu när man strycker handen igenom håret så känner man knappt att man tar i håret! ÄLSKAR´T!

    

Och sist men inte minst, Graffiti nagelack. En svart och en vit. Skit änkelt och bra när man inte har någon fantasi. Ta en vanlig tråkig färg och en klick sånthär på, as fräckt!


Köpte även en blå tunika, 200 :- på Åhlens. Men har tyvärr ingen bild :)

Av Emelie Asp - 1 februari 2011 16:28

Gah, du är så jävla mysig.

Med allt ditt smygande och snikande, haha. Så jävla söt. Jag är fett chockad faktiskt, Måste börja från gårdagen. Då satt jag ett säte framför dig i bussen påväg till stockholm (som förövrigt tar 1 och en halv timme att åka) och som vanligt småretades du med mig ett tag, när jag sedan skulle knuffa bort din hand som ständigt pickade på mig tog du tag i den i smyg och började smecka den med din tumme, den känslan asso.. Sen gick det på massa människor på bussen, så han sa att jag skulle sätta mig brövid honom. Så jag gjorde det och direkt började han först halvsmecka mitt lår och sedan leta sig efter min hand. Ingen annan såg, han gjorde det åter igen i smyg. Så jävla sött, jag trodde aldrig att du skulle vara så mot mig efter allt. Så hela dagen i stockholm mös han med mig hela tiden, kom bakom mig och höll om mig, tog min hand, väntade på mig och gick med mig hela tiden (vilket tillhör ovanligheterna) Så jävla fin kille, det trodde jag inte om dig. Jag trodde du var en elak skit men kunde ändå inte sluta vara så jävla intresserad av dig. Men när jag kom hem så gick tankarna i hundra åtti. Varför just nu? Varför just idag när han aldrig gjort något sånt EVER förut? Det måste ju har betydigt något när han gjorde det i smyg för att ingen skulle märka men bara jag!?


Så självklart gick ju tankarna om att det kanske bara var en endagsföretelse.

Men när jag kom till skolan idag möttes jag av ett generat smile. och hela dagen så småflörtade han med mig, smekte mig på låret, satt brövid mig, iständiga försök att få min uppmärksamhet. Han letade hela tiden efter tillfällen att ta min hand när ingen såg, klänga lite extra på mig när vi var ute och rökte, kollar på mig med sina underbara ögon. ååh.. Direkt när han tar min hand märker jag att han blir närvös (och självklart bubblar det inom mig också) för handsvätten börjar spruta ut ur handflatorna på oss båda. Is this love?


Jag som aldrig trodde..

På att jag skulle hitta igen kärleken igen, även om den sparkade mig hårt i baken (vilket han också brukar göra, fast ah, med handflatan) Jag tror att jag är kääär, don´t mess this up know, baby!

Presentation


Välkommen hit, jag är en tjej som bor just nu i hallstavik i min första lägenhet med mina två älsklingar justice och qiera som är två underbara chihuahuor. Jag tränar mig själv varje dag för att bli bättre på chihuahuarasen och här kommer ni få läsa om de

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards