mliizz

Alla inlägg under augusti 2011

Av Emelie Asp - 17 augusti 2011 12:46

Snart bär det av till norrtälje och betala 100% party kryssningen, tänkte då ta och passa på att ta med småvovvarna så att dom får röra på sig lite (för jag åker moppe upp till bussen, ungefär4 km och då springer dom brövid, jätteduktigt).


Men nu ska jag fixa en liten stan look med en toffs, ifyllda ögonbryn och lite puder i ansiktet, även consiler på det "dumma" områderna och glajjor på de.


 

kyss

Av Emelie Asp - 16 augusti 2011 18:42

Vilken dag som helst nu åker min moppe ut på nätet till salu, jag ska ju ändå inte använda den något mer i vinter eller i höst ifall jag skaffar körkort så fort som möjligt.


Så det blir ett känslosamt farväl av min gamle vän..


 

Av Emelie Asp - 16 augusti 2011 18:01

  Detta är då min vardagssminkning, har den alltid till vardags och i skolan osv. men ska jag ut på fest så blir det lite "mer" om vi säger så ;)


Kommer även att visa lite videoinlägg på lite olika sminkningar och även nagelstyleingar som jag gör :)

Av Emelie Asp - 16 augusti 2011 17:54

Som sagt, dagens naglar

  Jag absolut älskar nagellack, nagelvård..aah you name it! Där imot är detta en av favoriterna, svart grundlack med vita prickar. Då det både ser lite pillrigt och rockigt på samma gång, dock inte alls svårt att göra.


 Har precis införskaffat mig ett nytt lager av nagellack från eyeslipsface.se och dom håller faktiskt måttet, riktigt bra hemsida också btw då allt i stort sätt kostar 15 kr på hemsidan.

Av Emelie Asp - 16 augusti 2011 17:33

Allt bara går skepp rätt åt skogen direkt när jag vill göra något eller planera något, jag orkar fan inte dehär längre.. te.x utlandsresor, kryssningar, vikten osv. listan kan göras lång.. Inte konstigt att jag beter mig som en liten bitch mot allt och alla.. Inge jobb kan jag skaffa heller för att man ska ha utbildningar till allt nuförtiden, och inge körkort får jag inte för än säkert till vinter för att jag går i en jävla fitt skola (uräkta min franska) som inte kan planera ett skit.. Konstigt att jag mår dåligt jävla jämt...KONSTIGT!

 

Jag vill bara gå och gråta ner mig någonstans..

 

Jag vill bara göra "mitt liv" till mitt liv, min egen familj, bara jag och hundarna, bara bli beroende av mig själv, men hur mycket jag än försökter så går det åt pipsvängen. Varför går det så bra för alla andra men pisskasst med mig? Fyfan va jag självömkar mig själv nu... åh det är så synd om lilla Emelie, men vafan, det är ju sanningen?

Av Emelie Asp - 10 augusti 2011 16:28



Här är min lilla Qiera och badar :)

    Här är mitt lilla nya monster, pookie-cookie heter han, vi kunde inte riktigt bestämma oss för ett namn så han fick ett dubbel namn.


  Här och pookie nyss badad och rullar runt och gräver i sanden.


Världens vackraste hund ! <3

 

   Erkänn att ni inte sätt något sötare? <3

Av Emelie Asp - 10 augusti 2011 16:22

Igår kväll fick jag krupp och frågade migsjälv vafan jag håller på med, jag har verkligen glömt bort det som betyder mest i hela mitt liv, mina tre små bebisar! Jag har ju skaffat mig en ny liten plutt nu som är helt galen, han lyssnar inte, bryr sig inte och är rädd för allt, så han kommer jag nog få börja jobba med nu, och skulle egentligen ha börjat när jag skaffade honom men jag vet inte vad det är med mig, han kan knappt sitt och jag har haft honom i två månader.. fy emelie, men nu har jag kollat upp lite videos på internett och såg några videos om just klicken och den lät ganska intressant att börja jobba med och jag har tänkt att ge det ett försök.


Här kommer en video på hur den funkar.

Av Emelie Asp - 1 augusti 2011 16:50

Varför ska jag slita och ställa upp på andra när jag inte får ett skit tillbaka, jag är less nu, riktigt less.


Jag har senaste tiden gått på stämningshöjande medicin, vilket höjde min mat lust och godis sug! Cp läkare... Jag menar när man kommer in och berättar att man mår riktigt piss över sin vikt så ger hon mig jävla medisin som gör att det bara blir värre? fitt läkare! Direkt när jag fick reda på att dom gjorde så att jag fick mer matsug slängde jag hela paketet åt helvete. har gott upp dom där jävla kilona jag har kämpat med sen förra sommaren.... mår så sjukt dåligt just nu..


MEN nu räcker det, jag tänker inte äta ett skit med någon jävla kolhydrat i sig eller kcal, denna dag började dåligt dock. Men jag ska äta lite brocolli nu och sen ska jag fan hoppa i säng eller städa mitt rum och träna, nu är jag fan less, fitta!!!!!!!!!!!!!


below it all can you find a gril, pretty, slim, kind and sweet

if you just looking far far underneath..

Presentation


Välkommen hit, jag är en tjej som bor just nu i hallstavik i min första lägenhet med mina två älsklingar justice och qiera som är två underbara chihuahuor. Jag tränar mig själv varje dag för att bli bättre på chihuahuarasen och här kommer ni få läsa om de

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards