mliizz

Alla inlägg den 19 augusti 2011

Av Emelie Asp - 19 augusti 2011 23:53

Det bästa med att betala skatt på en lön är att man alltid tyckas få tillbaka där när den mest behövs och när man minst anar det !...Jag är dunder lycklig..


Nu ska jag väl klicka hem en ny canada goose jacka hade jag tänkt, efter som min gamla börjar bli lite sliten, så nu tänkte jag min en kort mörkblå jacka, hur snyggt kommer inte det bli?


Sen kan jag ju inte bara tänka på mig själv i vinterns kyla utan mina små bebisar också, kommer klicka hem "ett" och "ett" annat plagg till dom också, skor också bl.a

  Jag ska nog se till att dom där skattepengarna försvinner snabbt...

Av Emelie Asp - 19 augusti 2011 13:08

Snart kommer en tjej som ska ha en horse-man-chip kurs för oss (mig och mamma) och hjälpa oss med min stressade lilla häst :)

 .   ..kan ju bli intressant..

Men tills dess hade jag tänkt att städa mitt rum, men det suget är inte så jätte stort faktiskt..Dock så vet jag att det måste göras..


btw,.. jag har en helgalen hund som tuggar i sig allt i sin väg.. lätt och posetivs träna honom lixom, INTE ETT DUGG!

 

".. Neeej pookie... fy, inte bita....Nej sa matte!.. Gaaaaaaaaaaah, NEEEEEEEEEEEEEEEEEJ SLUUUTAAAAAAAAAAA ! .."  Jag vet inte sååå mycket, men posetivt kan det ju inte vara?

Presentation


Välkommen hit, jag är en tjej som bor just nu i hallstavik i min första lägenhet med mina två älsklingar justice och qiera som är två underbara chihuahuor. Jag tränar mig själv varje dag för att bli bättre på chihuahuarasen och här kommer ni få läsa om de

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards