mliizz

Alla inlägg den 2 december 2010

Av Emelie Asp - 2 december 2010 19:30

Såhär funkar det i min värld, att i min skola så jobbar vi in fredagar, så vi är allså lediga varje fredag. Därför har jag tänkt att offra min sovmorgon imorgon för min mobils skull! Jag känner på mig att jag inte kommer ångra mig! Så jag följer med morsan till Östhammar imorgon till hennes jobb. (06.00 åker vi)


I allready love my iphone 4!

Jag vet att det kommer bli bäst, jag är så jävla axelterad (stavning). Just nu har jag en x-peria mini pro. Den ska min lillebror få ta över, han älskar mig för det. Han blev jätte glad när han fick höra det. Gaah! Jag är så jävla glad, imorgon smäller det. Imorgon får jag min efterlängtade älskling! Är ni avundsjuka?


Senare imorgon blire festande, jag ska fira Martin och så :)

Kyss MliizZ

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen hit, jag är en tjej som bor just nu i hallstavik i min första lägenhet med mina två älsklingar justice och qiera som är två underbara chihuahuor. Jag tränar mig själv varje dag för att bli bättre på chihuahuarasen och här kommer ni få läsa om de

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards