mliizz

Alla inlägg den 17 februari 2012

Av Emelie Asp - 17 februari 2012 13:17

Jag har ju inte visat er dom än, jag är så egoistisk ;)

    '

den ljusa är Aztra och den svarta heter numera Eddi, men födelsenamnet var Ashton!

Av Emelie Asp - 17 februari 2012 11:24

Hade en riktig myskväll, eller spakväll kanske är mer rätt.

byggde nya naglar, färgade både mitt hår och mitt löshår,

 känns då fräsht. Jag använde även en skrubb, underbart skönt!

En sån kväll i veckan skulle alla behöva tror jag!


Idag ska jag ut med mina tjejer, men innan det kommer jossan och

hennes syster och rider lite med mig, sen ska jag trycka i mig lite

käk, men sen dras det in till hallsta...


kram på er!

 

raaaaawr!

Av Emelie Asp - 17 februari 2012 11:18

Äntligen har jag nya naglar igen, det känns så skönt och det är helt sjukt att man känner sig som en helt ny människa med fräsha långa naglar, denna gång blev det bara en vanlig franskmanikyr och dessutom väldigt mycket kortare naglar än jag är van vid, men det är så underbart skönt! Nu när jag gör naglar på folk kommer inte mina naglar vara ivägen, men ändå se bra ut!


Idag ska jag ut med tjejerna och göra stan osäker! Mysigt med lite tjej kväll!


 

Presentation


Välkommen hit, jag är en tjej som bor just nu i hallstavik i min första lägenhet med mina två älsklingar justice och qiera som är två underbara chihuahuor. Jag tränar mig själv varje dag för att bli bättre på chihuahuarasen och här kommer ni få läsa om de

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards