mliizz

Alla inlägg den 28 oktober 2011

Av Emelie Asp - 28 oktober 2011 22:10

Japp, det har varit mycket nu i veckan, både chippning och vacc. av Justice och planering inför inflyttning av lägenhet som kommer hända innan första november, spännande.. Förmodligen blir det i helgen som jag skriver på kontraktet och får nycklarna till lägenheten, wiiiiie! spännande! Jag var och handlade lite smått och gott igår till lägenheten så som tvättmedel, dammsugare, diskmedel, disksvampar, diskborstar osv. massa nödvändigt med andra ord :) Fick även lite uppiggande ord hos vetrinären, att dom tyckte att Justice var fin och att qiera verkligen var på tjocken !


Jag har slitit och svettas för att få hennes valplåda ihop snickrad, måste erkänna att jag känner mig lite som ett proffs nu när den är klar, dock ligger bara ett täcke lite provisorist just nu här hemma innan flytt, närmare valpning får det bäddas om!

 

Nu är det nämligen bara tre veckor kvar för den lilla damen och det var väldigt jobbigt idag på ridturen att hänga med, men hon kämpade på och förmodligen kommer hon det in i det sista!


Återkommer me mer info om flytten, nu blir det slutet på idol och sen sängen, imorgon ska det börjas packa, kram på er <3

Presentation


Välkommen hit, jag är en tjej som bor just nu i hallstavik i min första lägenhet med mina två älsklingar justice och qiera som är två underbara chihuahuor. Jag tränar mig själv varje dag för att bli bättre på chihuahuarasen och här kommer ni få läsa om de

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards